Er du enig med oss i at produserte varer ikke bør gå ubrukt i søpla? Da bør du bli eier i Tørn! Les mer og invester

Feil/mangler i ordren

Hvorfor mangler det varer i pakken jeg har mottatt?

Å nei! Det skal jo ikke forekomme, men i blant skjer det dessverre feil. Vi beklager så mye dersom du har opplevd dette. Ta kontakt med kundeservice her, så skal vi hjelpe deg å løse saken

Jeg har mottatt feil produkt. Hva gjør jeg?

Å nei! i! Det skal jo ikke forekomme, men i blant skjer det dessverre feil. Vi beklager så mye dersom du har opplevd dette. Ta kontakt med kundeservice her, så skal vi hjelpe deg å løse saken.

Produktet jeg har mottatt er defekt. Hva gjør jeg?

Fyll ut skjema her med forklaring av problemet og eventuelt bilder eller video, så skal vi forsøke å løse problemet!

Produktet jeg har mottatt lader ikke. Hva gjør jeg?

Fyll ut skjema her med forklaring av problemet og eventuelt bilder eller video, så skal vi forsøke å løse problemet!

Jeg har bestilt feil størrelse/farge/modell hva gjør jeg?

Da gjelder vanlig reglement rundt angrerett. Du kan benytte deg av angreretten inntil 14 dager etter du har hentet eller mottatt ordren. Se våre vilkår for angrerett og retur her.

Det må være noe feil med fraktprisen på denne varen?

Det kan hende du har rett i det, noen ganger skjer det dessverre feil med innhenting av data som kan påvirke fraktprisene. Fyll inn skjema her, så sjekker vi det og kommer tilbake til deg.
Note: Vi trenger ditt ordrenummer

Trygg netthandel i norsk nettbutikk!