Kontakt oss

Vi har nylig gått over til et nytt supportsystem, så det kan ta litt lenger tid enn vanlig å få svar. Vi gjør alt vi kan for å gi dere gode og raske tilbakemeldinger :)

Hei, lurer du på noe? Under finner du mer informasjon om våre oftest stilte spørsmål. Fyll ut skjemaet som passer best for din henvendelse, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi kan!


Forretningsadresse:
Tørn AS
Stortingsgata 10
0161 Oslo
Org# 917258686

OBS! Dette er kun kontor, ikke mottakeradresse for returer.

Jeg har mottatt en skadet vare!

Ånei! Transportskader er leit, men vi skal gjøre det vi kan for å finne en løsning. Kontakt oss på [email protected] så vi kan melde skaden til transportselskapet for deg. Det er viktig at du melder skaden samme dag som du har mottatt godset.

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten

Angrerett kan benyttes innen 14 dager etter at du har mottatt/hentet din ordre. Dersom ordren ikke allerede er sendt, skal vi forsøke å stoppe ordren før den sendes. Om den allerede er sendt, tar vi den imot som vanlig retur som dekkes av kunden selv. Kontakt oss på [email protected].

Reklamasjon

Har du mottatt en vare som ikke fungerer slik den skal? Kontakt oss på [email protected] med presisering av hvilken vare det gjelder og hva som er feil, så finner vi en løsning.

Hvor er ordren min?

Butikkene sender varene så raskt som mulig, og har fem virkedagers frist på å sende nye ordre. Har det har gått lang tid fra du la inn bestillingen uten at du har hørt fra oss eller transportselskapet? Kontakt oss på [email protected] så sjekker vi opp!

Jeg har mottatt feil vare

Noen ganger kan det gå litt fort i svingene, dessverre, men dette løser vi opp i! Kontakt oss på [email protected], så finner vi en løsning.

Jeg vil bli oppringt!

Noen ganger haster det litt ekstra, og at man dermed ønsker å snakke med oss på telefon. Men våre kundebehandlere jobber hovedsakelig via mail, og får dermed unna saker raskere der. Forklar gjerne hva saken gjelder til [email protected], så tar vi kontakt med deg snarest mulig.

Ris og ros

Vi jobber hver dag for å bli best på det vi gjør, men vi sitter ikke på fasiten for hvordan selv. For å få det til trenger vi din tilbakemelding på hva vi gjør bra, og hva vi kan gjøre bedre. Takk for at du vil gi oss din feedback på [email protected].

Annet

Lurer du på noe som ikke dekkes av de forrige kategoriene? Kontakt oss på [email protected] og forklar saken, så kommer vi tilbake til deg snarest mulig.

Trygg netthandel i norsk nettbutikk!