Kontakt oss

Hei, lurer du på noe? Kontakt oss via chatten her på sidene. Under ser du også noen typiske henvendelser vi får.


Klikk her for informasjon om selskapet i enhetsregisteret
Tørn AS (org. nr. 917258686)
OBS! Tørn har ikke fysisk lager eller butikk.

Jeg har mottatt en skadet vare!

Ånei! Transportskader er leit, men vi skal gjøre det vi kan for å finne en løsning. Send henvendelse via chatten så følger vi opp transportselskapet for deg. Det er viktig at du melder skaden samme dag som du har mottatt varen(e).

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten

Angrerett kan benyttes innen 14 dager etter at du har mottatt eller hentet din ordre. Dersom ordren ikke allerede er sendt, skal vi forsøke å stoppe ordren før den sendes. Om den allerede er sendt, tar vi den imot som vanlig retur som du må dekke. Send henvendelse via chatten.

Reklamasjon

Har du mottatt en vare som ikke fungerer slik den skal? Send henvendelse via chatten så finner vi en løsning.

Hvor er ordren min?

Butikkene sender varene så raskt som mulig, og har frist på fem virkedager for å sende ordren eller hentemelding. Har det har gått lang tid fra du la inn bestillingen uten at du har hørt fra oss eller transportselskapet? Send henvendelse via chatten så sjekker vi opp!

Jeg har mottatt feil vare

Noen ganger kan det gå litt fort i svingene, dessverre, men dette løser vi opp i! Send henvendelse via chatten så finner vi en løsning.

Jeg vil bli oppringt!

Noen ganger haster det litt ekstra, og at man dermed ønsker å snakke med oss på telefon. Vi er ikke tilgjengelige på telefon, men du kan kontakte oss via chatten så tar vi kontakt med deg snarest mulig.

Ris og ros

Vi jobber hver dag for å bli best på det vi gjør, men vi er avhengige av at du som kunde er fornøyd med tjenesten. Gi oss gjerne din ærlige tilbakemelding via chatten, både på det du liker og det du gjerne vil at vi endrer :)

Annet

Lurer du på noe som ikke dekkes av de forrige kategoriene? Gå via chatten så får du hjelp.

Trygg netthandel i norsk nettbutikk!