Kontakt oss

NB! Vi jobber med nettsidene. De er foreløpig ikke i ordinær drift – kun testing ! Ny oppstart i slutten av oktober .

Hei! Før du kontakter oss, kan du se gjennom svarene under. Finner du ikke det du leter etter, send oss en melding i skjemaet eller e-post nederst på siden.


Klikk her for informasjon om selskapet i enhetsregisteret
SKANN AS (org. nr. 917258686)

OBS! SKANN AS har ikke fysisk lager eller butikk selv.

NB! SKANN AS overtok driften av nettportalen fra Tørn AS 1.mai 2025. For informasjon om eldre ordre før denne dato, se nederst på siden.

Jeg har mottatt en skadet vare!

Ånei! Transportskader er leit, men vi skal gjøre det vi kan for å finne en løsning. Send henvendelse via chatten så følger vi opp transportselskapet for deg. Det er viktig at du melder skaden samme dag som du har mottatt varen(e).

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten

Angreretten kan benyttes innen 14 dager fra du har mottatt eller hentet ordren. Kontaktinformasjonen til butikken eller avsender står på ordren. Hvis varen ennå ikke er sendt, må du ta kontakt før sending. Er den allerede sendt, mottar butikken eller avsender varen som en vanlig retur, og du dekker selv returkostnadene.

Reklamasjon

Hvis varen du mottok ikke fungerer som den skal, vennligst bruk kontaktinformasjonen i ordrebekreftelsen for henvendelse.

Hvor er ordren min?

Butikkene sender varene så raskt som mulig, og har inntil 7 virkedager på seg til å sende ordren eller gi hentemelding. Har det gått mer enn 7 virkedager uten at du har hørt fra butikken eller transportselskapet? Ta da kontakt med butikken ved hjelp av kontaktinformasjonen som står på ordren.

Jeg har mottatt feil vare

Vi forstår at det av og til kan oppstå misforståelser eller forsinkelser i prosessen – det kan skje den beste. Rollen vår er å sørge for at du får den servicen du forventer, men når ting går litt i surr, er det butikken eller avsenderen som har den fullstendige oversikten over akkurat din ordre. Ta derfor gjerne direkte kontakt med dem via kontaktinformasjonen som står på ordrebekreftelsen. De vil raskt kunne avklare situasjonen og finne en løsning som passer for deg / dere.

Jeg vil bli oppringt!

Noen ganger haster det litt ekstra, og at man dermed ønsker å snakke med oss på telefon. Vi er ikke alltid tilgjengelige på telefon, men du kan kontakte oss via e-post eller kontakt skjema så tar vi kontakt med deg snarest mulig.

Ris og ros

Vi jobber hver dag for å bli best på det vi gjør, men vi er avhengige av at du som kunde er fornøyd med tjenesten. Gi oss gjerne din ærlige tilbakemelding via e-post eller kontakt skjema, både på det du liker og det du gjerne vil at vi endrer :)

Leveranser via Tørn AS før 1. mai 2025

For varer sendt med Tørn AS før 1. mai 2025 må du henvende deg direkte til butikken som sendte varen. Tørn AS meldte oppbud tidligere i år, og SKANN AS overtok kun nettportalen – vi har derfor ikke tilgang til ordre registrert før overtakelsesdatoen og kan dessverre ikke hjelpe med henvendelser vedrørende disse forsendelsene.

Lurer du på noe som ikke dekkes av de forrige kategoriene? Benytt skjemaet under eller e-post så hjelper vi så godt vi kan.

Vil du heller sende e-post direkte?
Send e-post til E-postadresse (bilde)
Telefon ved hastesaker
930 99 550

Trygg netthandel i norsk nettbutikk!