Kontakt oss

Hei, lurer du på noe? Under finner du mer informasjon om våre oftest stilte spørsmål. Fyll ut skjemaet som passer best for din henvendelse, så kommer vi tilbake til deg så raskt vi kan!

Jeg har mottatt en skadet vare!

Ånei! Transportskader er leit, men vi skal gjøre det vi kan for å finne en løsning. Fyll ut skjemaet under, så vi kan melde skaden til transportselskapet for deg. Det er viktig at du melder skaden samme dag som du har mottatt godset.

Jeg ønsker å benytte meg av angreretten

Angrerett kan benyttes innen 14 dager etter at du har mottatt/hentet din ordre. Dersom ordren ikke allerede er sendt, skal vi forsøke å stoppe ordren før den sendes. Om den allerede er sendt, tar vi den imot som vanlig retur som dekkes av kunden selv. Fyll ut dette skjemaet:

Reklamasjon

Har du mottatt en vare som ikke fungerer slik den skal? Fyll ut skjemaet under med presisering av hvilken vare det gjelder og hva som er feil, så finner vi en løsning.

Hvor er ordren min?

Butikkene sender varene så raskt som mulig, og har fem virkedagers frist på å sende nye ordre. Har det har gått lang tid fra du la inn bestillingen uten at du har hørt fra oss eller transportselskapet? Fyll ut skjemaet under så sjekker vi opp!

Jeg har mottatt feil vare

Noen ganger kan det gå litt fort i svingene, dessverre, men dette løser vi opp i! Fyll ut skjemaet under, så finner vi en løsning.

Jeg vil bli oppringt!

Noen ganger haster det litt ekstra, og at man dermed ønsker å snakke med oss på telefon. Men våre kundebehandlere jobber hovedsakelig via mail, og får dermed unna saker raskere der. Forklar gjerne hva saken gjelder i skjemaet under, så tar vi kontakt med deg snarest mulig.

Annet

Lurer du på noe som ikke dekkes av de forrige kategoriene? Fyll ut dette skjemaet og forklar saken, så kommer vi tilbake til deg snarest mulig.

Trygg netthandel i norsk nettbutikk!