Hos oss har du alltid 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varen. Kontakt oss for å få informasjon om hvilket varehus bestillingen skal returneres til. Du er selv ansvarlig for å sende varene i retur og vi anbefaler derfor at du sender med sporing. Husk å legge ved ordrebekreftelsen, eller på annen måte gjøre det tydelig hvilken ordre det gjelder og at det er en retur. Kontakt oss gjerne før du sender en vare i retur, så hjelper vi deg til å finne beste løsning.
FAQ Group: Retur og Reklamasjon
Jeg har returnert en vare – når får jeg pengene tilbake?
Har du betalt fakturaen fra klarna, eller betalt med Vipps tar det inntil 7 virkedager før pengene er tilbake på konto fra vi har registrert inn varene som mottatt. Tar det lenger tid er du velkommen til å kontakte oss via chatten
Jeg har ikke betalt fakturaen fra Klarna og har returnert en vare, må jeg fortsatt betale?
Logg inn på Klarna.com. Her vil du finne fakturaen for varen du har returnert. Merk denne som returnert. Da lar klarna den ligge ubehandlet slik at vi rekker å håndtere returen. Merk at hvis du ikke gjør noe, og bare lar være å betale fakturaen selv om du har returnert en vare, vil det tilkomme purregebyr og muligens andre gebyrer og renter som du selv er ansvarlig for.
Hvordan returnerer jeg en vare det var feil eller mangler på?
Kontakt butikken varen kom fra. Du finner informasjon om hvilken butikk som har sendt varen på ordrebekreftelsen. Om du ikke når frem til butikken, eller av andre grunner ønsker at vi i Tørn hjelper deg med reklamasjonen, tar du kontakt via chatten også finner vi en løsning.